Ukončení provozu těchto stránek.

    Rozhodl jsem se ukončit svoji činnost pro TJ a FC Bohdalov k 1.6.2020. Fotbalu jsem věnoval 60 let života. Od svých 16 let jsem prošel za tu dobu snad všemi rolemi, byl jsem hráčem, kapitánem, trenérem a cvičitelem, předsedou TJ a FC , organizátorem  a správcem hřiště  i administrátorem webových stránek. Podařilo se nám vybudovat areál, který ocenila mužstva zvyklá na vysoký standard daleko vyšších soutěží. Chci poděkovat všem, kteří mi aktivně pomáhali, jmenovitě Ing.Láďovi Řepovi, Fandovi Chmelařovi a Mirkovi Zachovi i některým mladým hráčům. Bylo mi ctí s nimi spolupracovat. Také mi bylo potěšením být součástí fotbalového dění v Bohdalově a přeji FC Bohdalov jen to nejlepší.                                                                                         Poslední zápis bude vsazen do těchto stránek k 31.5.2020. Pokud se nenajde pokračovatel administrace těchto stránek a ty nebudou pravidelně doplňovány a aktualizovány, budou uloženy na CD a postupně vymazány. Od ledna 2016, kdy byly tyto stránky pořízeny, do 31.5.2020 shlédlo celkem jednotlivé odstavce těchto stránek 403 305 návštěvníků. Průměrně tedy za dobu publikace stránek FC Bohdalov byla návštěvnost 8 402 měsíčně a 275 denně.

                          Alois Matějíček